Andre uddannelser

Vil I også have en grønnere uddannelsesinstitution?

Alle skoler kan blive en del af Grøn Skole-programmet: Erhvervsskoler (EUD), Arbejdsmarkedsuddannelser (AMU), Forberedende Grunduddannelser (FGU), Efterskoler, højskoler, University Colleges med flere.

At være en del af programmet betyder, at institutionen arbejder for at tænke bæredygtighed ind i hele skolen, både gennem miljøråd, undervisning, drift, konkrete tiltag og samarbejder.

Eleverne og de studerende deltager i arbejdet med at sætte mål og gennemføre besparelser i samarbejde med undervisere, ledere og teknisk personale.

Alle uddannelser følger programmets overordnede 7 trin

Grøn Skole - de syv trin
Grøn Skole-programmet guider jer trin for trin til en bæredygtig udvikling af skolen og til at modtage Det Grønne Flag.

Kontakt os med henblik på at opfylder kriterierne for Det Grønne Flag i forhold til jeres specifikke skoleform.